HOME STUFF Giveaways

Mustache header


Salam pink to all my fellow readers.

Tetiba pulak nak buat freebies header hari. Emm, terinspired by my friend's watch. hahaha. Korang tahu header ape? Bacelah tajuk dekat atas tu. Sekarang ni, ramai dah remaja-remaja perempuan suka 'mustache' ni. Bukan remaja je, adik Lisa yang darjah 2 pun suka. Disebabkan ramai yang suka header macam tu. Lisa pun buatlah satu. Sorry kalau tak cantik. Lisa buat guna photoscape je. Lisa dah buat macam-macam warna. 

       Untuk makluman :
 width: 800 height: 300. Transparentcy.

So, Terimalah jeng, jeng, jeng. Haha:

http://4.bp.blogspot.com/-oOf04HietNc/Uigu-xnFMSI/AAAAAAAAAGs/h_RXH1k-4uw/s320/header+mustache+2.png


http://1.bp.blogspot.com/-51RbRQOpyeo/Uigu-Z41AfI/AAAAAAAAAGk/ojVFfEgggPY/s320/header+mustache+3.png

http://2.bp.blogspot.com/-QXXQZhGte1c/UigvB7S5HZI/AAAAAAAAAHE/skgIpRMJFcs/s320/header+mustache+4.png


http://3.bp.blogspot.com/-zyjddf-R5RA/UigvBHHsIKI/AAAAAAAAAHA/KHSmIvgzkr4/s320/header+mustache+6.png

http://3.bp.blogspot.com/-E960V9dAqNo/UigvAO8wf7I/AAAAAAAAAG4/YgXI1pwIcrQ/s320/header+mustache+5.png
http://3.bp.blogspot.com/-Lb9Zplq--Po/Uigvw0GsTmI/AAAAAAAAAHM/bumvFLXp9HY/s320/header+mustache+1.png

Cantik tak? Baik korang kata cantik, kalau tak Lisa ambik pisau kan. Bhaha.. just kidding. Kalau nak ambik komen dulu ea? . Creadit, ikut suka hatilah. Itu tidak diutamakan janji korang komen. Tapi, kalau  baik hati tolong creadit. Bhaha.. BTW, Lisa ciou dulu. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

I'm looking forward for your comment. Thanks :)